Publicitea

publiciTEA theezakje communiceren

Het idee achter PubliciTEA is om een theezakje te gebruiken als ondersteuning van een campagne. Zo heeft de Gemeente Groningen bijvoorbeeld 20.000 theezakjes ingezet ter ondersteuning van hun grote campagne tegen kindermishandeling. Deze zijn uitgedeeld bij alle buurtcentra, sociale wijkteams en op alle speciaal georganiseerde bijeenkomsten, waaronder op vele scholen. De voor- en achterkant van het theezakje plus het theelabeltje vormen een geheel dat mensen vertelt wat ze moeten doen wanneer ze kindermishandeling vermoeden. De theezakjes zijn als communicatiemiddel ingezet in combinatie met bijvoorbeeld een 7-tal grote posters die door de stad Groningen hingen en spotjes van bekende Groningers op TV.

Poster kindermishandeling publiciTEA

PubliciTEA is natuurlijk helemaal te fine-tunen naar de specifieke wensen voor uw campagne. De volledige voorkant en achterkant van het theezakje zijn helemaal zelf in te vullen en ook het theelabeltje is zelf vorm te geven zodat PubliciTEA naadloos aansluit bij uw campagne.

Oneindig veel keuze uit smaken en zelfs een eigen blend is mogelijk. Onze theesommelier kan indien gewenst altijd (vrijblijvend) een aantal mogelijkheden voor u in kaart brengen.


Powered by http://wordpress.org/ and http://www.hqpremiumthemes.com/